HilanG lagi..Surrender aku dah !!!!


 
berdebar aku + takut..tahu kenapa ??? ranTAi TAngan aku hilang..jenuh satu rumah aku kobet-kobet...tapi x jumpa..aku started TAhu GElang tu hilang bila mak aku tanya mana GElang Atin ???
TErus aku USha-2 TAngan..Dan-2 itu Aku lupa TEntang MOvi DREam high..


senyap aku x terkata..Muka BErsaLAh je..MAk aku usha SEmacam je..Akk N adik KAta semua kATa nANtak km..Cuma SOrANg je YG x tahu TEntaNg kehilanGAn ni..ORg itu IAlah ABAh aku..mati le aku KAlo dia TAhu..ESok pun X habis DIbebelnya..TElinga AKu le YG jd pekak..
tapi NAsib bAIk x berapa lama kemudian RAhsia Ni terbongkar..Sungguh pandai Pihak Yg jumpa tu acting..Cukup reaL la..sampai aku pun X yakin dia yg wat..hahaha
 
aku ni careless kan..
 ari tu CIncin AKu pun Nyaris-2..taPi NAsib BAik jumpa..
naK tah sape yg Jumpakn ??? RUpanya MAk aku..hahaha
Good PUnya ACting..
akhirnya KAt tgn N jari aku da x de PErhiasan..SEnaNg ati..
Tapi sekarang ni tgh dok jaga-jaga gan Rantai lak..takutnya TErkeluar kancing ke..
uh Tidak..


niha gambar si intan PAyung aku ni..SAYAng km

emaS tu..MAcam MANa x nanGIs..MAhal !!!

open School No more Jew..Out da Badan !!! demi DIsiplin SEkolah..hahahaa






tenkiu !!! like Fp S

2 comments:

jom la kome lupa kritik aku punya post ni...sebelum tu jangan lupa polo aku...